- Psychologia relacji w biznesie – osobowość i tendencyjny profil zachowań a jakość kontaktów międzyludzkich, wywierania wpływu w procesie wielopoziomowej obsługi klienta oraz sprzedaży usług firmy
- Chat GPT w obsłudze klienta, działaniach promocyjnych i marketingu oraz procesach sprzedażowych
- Asertywność w kontakcie z partnerem biznesowym oraz trudnym i roszczeniowym klientem
- Profesjonalny negocjator – zaawansowane warsztaty skutecznych technik negocjacyjnych w oparciu o metodykę nauczania Kolba
- Techniki neuroperswazji, wywierania wpływu oraz elementy NLP w procesie wielopoziomowej obsługi klienta (customer service) oraz sprzedaży produktów i usług firmy
- Cross selling i up selling, czyli techniki sprzedaży i usług w procesie wielopoziomowej obsługi klienta (customer service)
- Kreowanie pozytywnego wizerunku oraz przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa w oparciu o zestandaryzowany model kultury obsługi klienta, budowanie ścieżki procesu sprzedaży oraz dbanie o relacje zawodowe z klientem w modelu B2B i B2C
- Przyjazna i efektywna obsługa klienta (analiza potrzeb klienta, budowanie dialogu i długotrwałych relacji, wywieranie wpływu)
- Event Planning & Management – skuteczne strategie planowania, projektowania, promocji i realizacji atrakcyjnych wydarzeń z uwzględnieniem budżetowania, fundraisingu, zarządzania sytuacjami kryzysowymi oraz prawnych aspektów organizacji eventów