Marketing i social media

Poznaj przykładowy katalog szkoleń

  • Kreowanie przewagi konkurencyjnej firmy poprzez działalność na platformach sprzedażowych eBay oraz Amazon – intensywne warsztaty e-commerce
  • Rolki (reels) zwiększające zasięgi na Instagramie, Facebooku oraz Tik-Toku
  • Chat GPT w obsłudze klienta, działaniach promocyjnych i marketingu oraz procesach sprzedażowych
  • Kampanie reklamowe w ekosystemie reklamy płatnej nastawione na zwiększenie sprzedaży produktów i usług firmy oraz analizę i optymalizację efektów reklam w środowisku Google (Google Ads, Google Display Network, Google Merchant Center, YouTubeAds)
  • Przestrzeń cyfrowa jako obszar prowadzenia działań reklamowych – kampanie reklamowe w ekosystemie reklamy płatnej nastawione na zwiększenie sprzedaży produktów i usług firmy oraz remarketing w środowisku Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger)
  • LinkedIn – środowisko dla skutecznej strategii komunikacji online, ukierunkowanej na zbudowanie własnego wizerunku lub marki klienta, ze szczególnym uwzględnieniem elementów storytellingu, wspierającego pozyskiwanie klientów i zwiększającego oddziaływanie marketingowe i sprzedażowe w social mediach

Pozostałe
szkolenia