- Kreowanie przewagi konkurencyjnej firmy poprzez działalność na platformach sprzedażowych eBay oraz Amazon – intensywne warsztaty e-commerce
- Rolki (reels) zwiększające zasięgi na Instagramie, Facebooku oraz Tik-Toku
- Chat GPT w obsłudze klienta, działaniach promocyjnych i marketingu oraz procesach sprzedażowych
- Kampanie reklamowe w ekosystemie reklamy płatnej nastawione na zwiększenie sprzedaży produktów i usług firmy oraz analizę i optymalizację efektów reklam w środowisku Google (Google Ads, Google Display Network, Google Merchant Center, YouTubeAds)
- Przestrzeń cyfrowa jako obszar prowadzenia działań reklamowych – kampanie reklamowe w ekosystemie reklamy płatnej nastawione na zwiększenie sprzedaży produktów i usług firmy oraz remarketing w środowisku Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger)
- LinkedIn – środowisko dla skutecznej strategii komunikacji online, ukierunkowanej na zbudowanie własnego wizerunku lub marki klienta, ze szczególnym uwzględnieniem elementów storytellingu, wspierającego pozyskiwanie klientów i zwiększającego oddziaływanie marketingowe i sprzedażowe w social mediach